Efektivní logistické řešení pro e-shopy

Jak funguje Fulfillment?

Hledáte informace, jak funguje fulfillment? Jste na správném místě! Společně si projdeme, jak každá část procesu musí perfektně navazovat. 

Zjistěte, jak Vám může fulfillment ušetřit čas, peníze a zefektivnit Vaše on-line podnikání. Tento komplexní průvodce fulfillment službou Vám pomůže pochopit všechny výhody.
 

    1. Příjem zboží
    2. Skladování zboží
    3. Příprava objednávek
    4. Balení objednávek
    5. Expedice objednávek
    6. Řešení vratek

První kontakt

PŘÍJEM ZBOŽÍ

  • Převzetí zboží od dopravce
  • Kontrola neporušenosti obalů
  • Kontrola množství a stavu doručeného zboží
  • Ověření počtu kusů a vizuální kontrola
  • Potvrzení přijatého zboží a dodacího listu
  • Aktualizace přijatého zboží ve skladovém systému
  • Označení zboží štítky nebo čárovými kódy

Pečlivá kontrola a přesné zadávání údajů zvyšují transparentnost a dohledatelnost zboží umožňující rychlé řešení nesrovnalostí, efektivní plánování a optimalizaci nákladů.

Domov pro produkty

SKLADOVÁNÍ ZBOŽÍ

  • Určení vhodného místa pro uskladnění
  • Umístění zboží na pozice do regálů nebo palety
  • Aktualizace skladových pozic pro přesný
  • Kontrola správného uložení a označení

Efektivní skladování zahrnuje pečlivé umístění zboží, aktualizaci pozic v systému a důslednou kontrolu. Tyto postupy optimalizují prostor, chrání produkty a zajišťují přesný přehled o zásobách. Výsledkem je snížení nákladů, přesnější inventarizace a vyšší spokojenost zákazníků díky rychlejšímu vyřizování objednávek.

vELKÝ ZAČÁTEK

PŘÍPRAVA OBJEDNÁVKY

  • Zpracování objednávky z e-shopu nebo jiných kanálů
  • Kontrola dostupnosti objednaného zboží
  • Přidělení objednávky ke zpracování
  • Lokalizace požadovaného zboží ve skladu
  • Vyjmutí správného množství položek
  • Kontrola kvality a expirace vychystaného zboží
  • Přesun vychystaných položek do balicí zóny

Efektivní příprava objednávky zahrnuje komplexní proces zpracování, kontroly a vychystání zboží. Tento důkladný postup minimalizuje chyby, čímž zajišťuje rychlé a přesné vyřizování objednávek. Pečlivá realizace každého kroku je důležitá pro dosažení optimálních výsledků a spokojenosti zákazníků.

BALENÍ DLE

BALENÍ OBJEDNÁVKY

  • Výběr vhodného obalového materiálu
  • Zabalení zboží s ohledem na jeho ochranu
  • Přidání výplňového materiálu dle potřeby
  • Vložení faktury a dalších dokumentů
  • Uzavření a označení balíku štítkem

Správné zabalení objednávky chrání zboží před poškozením během přepravy vede k nižším nákladům na obalový materiál. Navíc, při použití vhodných materiálů, může mít pozitivní dopad na životní prostředí. 

Cesta k zákazníkovi

ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY

  • Třídění balíků podle způsobu dopravy
  • Vytvoření přepravních dokumentů
  • Naložení balíků do přepravních vozidel
  • Předání balíků dopravci
  • Aktualizace stavu objednávky v systému

Expedice a doprava objednávek klade důraz na přesnost, rychlost a flexibilitu, minimalizuje chyby a zlepšuje spokojenost zákazníků. Správná realizace optimalizuje náklady, zvyšuje celkovou efektivitu logistiky a zlepšuje spokojenost zákazníků.